onsdag 3 december 2008

Underbar dag!..

Hallå hallå!

Vilken underbar dag jag har haft=)
På morgonen steg jag upp och gjorde i ordning mig för att åka till frissan=)

Jag hade inte planerat så mycket förutom att jag trodde jag skulle bli som förut men icke sa nicke! Vi gjorde en total förändring! hihi. Så nu är det mörkt med lila stor slinga på höger sida och klippt lite kortare och längre fram! Herregud att jag vågade men det var som både min frissör (Josefina) och jag sa när vi hade färgat det att det kändes så naturligt att jag skulle vara mörk. Fråga mig inte varför men det bara kändes som jag, så som jag såg ut innan! Fast ändå inte hehe. Det är en stor förändring och det tar nog lite tid att vänja sig men jag är hel nöjd=)



















Hon vet alltid vad som blir bäst och jag litar på henne fullt ut=) Så om ni nu tittar på bilderna så får vi se vad ni tycker! Känner mig smalare i ansiktet på någotvis men det är nog bara jag....







Efter det gick Erika och jag på stan för jag var tvungen att köpa mig något till kvällens julbord, så det blev en svart topp med silver ränder som ser ut som en rosett på bröstet, jätte söt enligt mig=) Sen åt vi på Coco Thi=).
Gott som vanligt. Efter det gick vi på stan och gjorde ärenden åt mormor! Sen gick vi upp till mormor för jag skulle lägga om hennes operations sår. Det såg jätte fint ut och kommer nog läka fint=).
Är så glad för mormors skull att allt går enligt planerna men tycker även synd om henne att hon tyvärr inte kan göra så mycket just nu. Men tänk om 3 månader=) Älskar henne så, hon är en ängel! Mår så bra när jag är med henne! Känner mig som när jag var liten. Hjälpte henne även med fotvård, jag hatar fötter men vad gör man inte för sin mormor=) Sen gjorde jag i ordning mig för julbordet.

Det var jätte god mat och otrolig underhållning=) Var super nöjd och jag tror alla gick hem med ett leende på läpparna=)

Nu sitter jag här och ska snart gå och sussa, väntar bara på älsklingen.
Imorgon är det min dag=)

Ta hand om er kramar!

3 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Du är jätte fin i det och ser mycket smalare ut i ansiktet! Ha nu en jätte bra dag på din födelsedag kära syster så ses vi ju som sagt senare:) kramar

Anonym sa...

Jätte jätte snyggt tycker ja de blev =) Hon är för himla bra Jossan!Grattis på födelsedagen förresten,ha en toppen dag =)Kramar

Anonym sa...

Gud vad fin du är i håret! :) Givetvis är du smalare i ansiktet, du har ju gått ned så otroligt mycket i vikt gumman men den rätta frisyren visar det rätta ansiktet, och det har du verkligen nu :)
Du är så fin min vän! Hoppas du hade en kanon underbar födelsedag :)