söndag 15 januari 2012

Vecka 22

Nu har vi gått in vecka 22 :) Tiden rullar på och jag tycker magen växer. Men vissa dagar tycker jag magen både känns och ser liten ut och vissa dagar så känner jag mig som en flodhäst. Men det beror nog lite på hur svullen man är kanske. Mår ganska bra tycker jag men känner av foglossning och ibland sammandragningar som gör lite ont men det är ingen fara än. Ska ju orka jobba 10 veckor till! I morgon ska jag på ett läkarbesök för min barnmorska tyckte det vore bra med tanke på mina sammandragningar.

Helgen har bara sprungit förbi, jobbade igår 14-21 så då gick ju hela dagen där. Erika och Clas var här från igår tills idag så det har varit roligt att umgås lite med dom :)

Alla Julias prover lämnade jag in i fredags men det skulle ta minst en vecka innan man fick svar.

Hoppas ni har haft en toppen helg :)

Inga kommentarer: