tisdag 10 januari 2012

Tisdag..

Idag är jag visst ledig, hade tillgängligtid men har inte blivit bokad. Det är ju ingen panik för jag har ju några pass till som ligger som jag hoppas jag blir bokad på. Vill gärna att min timbank ska ligga på plus minus noll innan jag går på mamma ledighet nämligen. Inte hela världen om jag ligger på minus men vore ju skönt att få ihop dom innan. Har nu lagt mitt sista schema innan jag ska gå hem. Planerar att gå på havandeskapspenning i slutet av Mars och jag hoppas att jag får igenom det. Tror inte det ska bli några problem eftersom vi har hot och våld och tunga lyft.

Julia får gå till dagis idag även att jag är ledig så hon kommer upp i sina 15 timmar i alla fall, så jag får väl ta tag i att städa ut julen då. Kanske inte det roligaste men skönt när det är gjort.

Har letat recept nu i flera dagar på något smarrigt jag kan baka men har helt och hållet fått inspirations torka! Kanske är så att jag bakade för mycket under jul ;)

I morgon ska lillan på sitt första frisör besök :) Ska bli spännande att se hur det ska gå hehe! Men jag orkar inte försöka klippa henne mer för hon sitter inte så still längre och jag får klippa henne 3 gånger innan jag blir nöjd!

Hej svejs!

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag bakade apelsin och chokladskorpor igår som blev riktigt riktigt goda ;-)

Hoppas allt är bra med er och lillmagen?! Jag hade oxå mycket sammandragningar med Oiver från vecka 18.

Kram Lisa