måndag 2 januari 2012

Nyårsafton :)

Vi hade en jätte rolig och smarrig nyårsafton :)

Barnen lekte så fint ihop och det var fullt ös hela tiden! Man blir så lycklig av att se dom så glada och ha så roligt tillsammans :)

Vi åt jätte god mat! Till middag åt vi potatisgratäng, helstekt fläskfile, rödvinsås och sallad! Blev fantastiskt gott! Till efterrätt åt vi daimtårta som Johanna hade gjort, eller Tony hade ju faktiskt malt hälften utav nötterna ;) Sen kom snacksen fram :) Musiken flödade och barnen och även vissa mammor dansade ;) Vi stannade till 21.30 ungefär sen skulle jag köra hem och lillan började bli trött så det var precis lagom att komma hem till 22.15. Så detta året åkte öronpropparna in och jag sov in det nya året. Men tur det annars hade jag aldrig orkat jobba 7-14 igår!

Idag har jag äntligen ledig! Har jobbat 6 dagar i sträck och bara morgon, tycker det är mycket bättre att variera morgon och kvällspass lite för då känns det inte lika jobbigt! Nu jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och fredag sen är jag ledig i helgen! Egentligen hade jag bara behövt få vara hemma och inte göra någonting, men det är många vi vill hinna träffa så det blir en fullspäckad helg ändå. Men det är ju roligt med förstås :)

Inga kommentarer: