torsdag 12 januari 2012

Gravid-Cravings!

Många har frågat min under längre tid om det är något särskilt jag är sugen på nu som gravid. Men jag har inte haft något som jag har blivit så där galet sugen på, tills för 1 vecka sen ungefär!

Är totalt galet sugen på surt godis, gärna sura skumsaker! Blir helt knäckt om jag inte får tag i det. Det värsta är att jag får så ont i magen och jag borde verkligen inte äta godis efter min operation. Magen vill verkligen inte veta av allt socker och jag dumpar lätt. Men vad ska jag göra!? När man väl har fått för sig något så är det så svårt att bryta! Nackdelen är att vissa gånger så märks det inte så mycket i magen att jag äter godis så då kan jag faktiskt få i mig flera bitar!

Som tur är har jag bara gått upp 1.5-2 kg än så länge så det har ju inte gått till överdrift än i alla fall!

Ikväll gjorde jag laxlåda till mig och Julia, får passa på när Patrik inte är hemma. Fattar inte varför han inte gillar fisk eller skaldjur som är så gott :)

Inga kommentarer: