måndag 16 januari 2012

Besöket hos läkaren..

Hej

Var i stan vid 9.00 för att lämna lillan hos min mormor. Sen begav jag mig mot läkarbesöket. Tog sin lilla tid för först skulle jag sitta och ta det lugnt en stund innan dom skulle ta blodtrycket, som låg jätte bra! Sen fick jag vänta 30 minuter innan jag fick komma in till läkaren. Men antar att dom har fullt upp. Hon var jätte trevlig och undersökte mig och konstaterade att allt såg ut som det skulle :) Har ju mått bättre nu, var egentligen några dagar där som jag var så öm och hade ont. Men inget verkar vara påverkat och det såg ut som det skulle :) Ska lämna ett urinprov någon morgon bara för att utesluta bakterier. Hon var väldigt gullig och sa att jag skulle bara höra av mig om det var något som oroade mig! Denna graviditeten mår min kropp så mycket bättre och det är skönt, men det är mer att jag kan känna mig trött och sliten fort. Lite foglossning men som sagt inget jag inte klarar av att hantera än.


Efter läkarbesöket passade jag på att veckohandla så det är klart :)

Nu står kotletterna och kokar på spisen :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: