måndag 20 juni 2011

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen har jag nått mitt största delmål!
Tänk att jag har lyckats gå ner hela 50.1 kg! HALLÅ?! Det hade jag aldrig kunnat drömma om för 2 år sen! Jag är så glad att jag tog tag i mitt liv och fattade ett beslut att göra operationen. Den har förändrat hela mitt liv!



Enligt tickern har jag nu 2.9 kg kvar, men jag vill ner 5 kg till. Men sen vill jag att det ska stanna vilket jag hoppas att det gör. Det kommer alltid pendla lite upp och ner men inte såna kg som jag har dragit på mig innan! Jag måste försöka ta in detta att jag snart, väldigt snart anses vara "normal" viktig! Det är för mig väldigt främmande för jag har aldrig varit det. Men med tiden hoppas jag att det sjunker in :)

Idag ska Julia på kontroll på Neo i Jönköping vid 10.30 så vi gör i ordning oss lite nu. Sen åker vi till Johanna och Mollie där vi ska äta lite lunch och leka! :)

Ha en underbar dag! För det ska jag minsann ha!!! :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Grattis gumman :) Helt fantastiskt, du ska vara så nöjd med dig själv! Längtar tills du och Julia kommer nu :)