lördag 18 juni 2011

Njut bara njut...


God morgon!

Nu är jag ledig till onsdag :) Sen jobbar jag bara onsdag och torsdag nästa vecka, väldigt lyxigt :)
Men skulle jobbat nu på måndag men fick lite hastigt ta föräldraledigt för Julia ska till Neo på kontroll i jkpg. Detta är 1 års kontrollen hon ska på och hon fyller 2 i augusti, så det är verkligen på tiden hehe. Men vi har fått några tider innan men vid varje besök har Julia varit sjuk! Så nu håller jag tummarna för att vi håller oss friska tills på måndag :)

Idag kommer mamma, Felicia, Reine och Isabell till oss på förmiddagen och fikar :) Sen vid lunch tid kommer pappa och min farbror Tomas som jag inte har sett på många år, så det ska bli roligt :)

Som jag skriver så försöker jag njuta av livet nu! Inte fastna i sånt onödigt tänk och bry mig om bagateller! Men det är inte alltid så lätt! På bilden njuter jag riktigt och just som jag kände då vill jag känna jämt :)

Vikten går sakta sakta neråt men idag hade det släppt 0.6 kg :) Så som ni ser på tickern är jag väldigt nära ett gigantiskt mål på -50kg! Det är ju helt sjukt! Är även väldigt nära bmi 25 :)

Nu ska jag äta frukost med mitt lilla hjärta, tyvärr jobbar stora hjärtat men han är hemma vid 12 i alla fall :):):)

Ha en fantastiskt helg, för det ska jag ha :)

Inga kommentarer: