torsdag 30 juni 2011

Periodare...


Min lilla älskling :) Hon är verkligen tokig i barnprogrammet Dora! Perfekt att mysa framför tvn på morgonen när hon är nyvaken och på kvällen när hon ska varva ner :)

Som rubriken lyder så är jag en periodare när det gäller att blogga, som ni märker! Men jag vill inte att det ska vara något tvång utan mer när jag har lust!

Midsommar var super härlig och rolig! Barnen hade jätte roligt och vi var 16 vuxna och 6 barn :) Vi åt gott och dansade runt midsommar stången :)

På lördagen hade älsklingen och jag egentid så vi åkte till jkpg och åt på Jensens, sen tog vi kaffe på ett cafe innan vi gick över till bion där vi såg filmen super 8. Som var jätte spännande. Jag är ju alltid så lättskrämd så stackars Patrik var helt öm i sin arm och jag råkade riva till hans nagelband så han började blöda med! Hehe som sagt lättskrämd! Denna kvällen var verkligen välbehövd och det var så mysigt att bara göra något vi två :)

I söndags var vi i jkpg igen och gick på a6 där vi handlade lite smått och gott. Sen bar det av till Barnarp där det var 1 års kalas för lilla Mollie :) Kan inte fatta att den lilla skruttan redan är 1 år! Jätte härligt kalas för vi kunde vara ute och vi njöt i fulla drag och barnen lekte som bara den :) Tror inte Mollie hade kunnat önska sig ett finare kalas :)

Vi har köpt en junior säng till Julia nu :) Som var i furu men som jag idag har målat färdig i vitt :) Blir nog kanon bra!

Jobbar varannan dag denna veckan så det blir allt lite knasigt men men det är ju så ibland! Alla går på semester tycker jag men jag får snällt vänta till vecka 30 :( Men men sen blir det ju 5 härliga veckor ledigt :)

Vikten händer det inte massor med det går lite i skov det där :) Men är ganska nöjd nu ändå som det är. Vill ju inte gå ner för mycket heller!

Nu ska jag lägga mig för i morgon blir det jobb 7-14..
Natti natti

Inga kommentarer: