torsdag 9 juni 2011

God morgon :)

God morgon världen, åååhh vilken underbar dag??
Nja inte en ny härlig sommar dag precis utan mulet och jag ska tillbaka och jobba nu efter 1 veckas ledighet! Man får alltid lite ångest när man har varit ledig lite längre. Men samtidigt saknar man ju sina arbetskamrater så det ska bli roligt med ju!

Julia pluttan ska till dagis efter 2 veckor ledighet. Hon har ju varit sjuk sen när jag har varit ledig har hon varit hemma med mig! Hoppas hon inte ty känns nu när jag ska lämna henne!

Ikväll kommer moster Erika och i morgon kommer moster Sofie med och dom stannar över helgen :) Det gillar vi! :)

Om någon undrar hur det går med vikten så står den still just nu. Men är nog lika bra det :) Vill ju inte gå ner för mycket. Men gärna 5-7 kilo till men det gör ju inget om det tar lite tid! Visst ser jag stor skillnad men ibland får jag för mig att jag är mycket större än vad jag är. Men sen kommer jag ju aldrig få en platt mage och perfekta bröst. Men det är ju bara att acceptera och vara lycklig över att jag har en hälsosam vikt och att jag mår SÅ mycket bättre nu! Jag ska vara glad att min kropp har hängt med så bra som den gjort ändå för många har stora problem med mycket lös hud osv. Men visst har jag en hängig mage men inget jag inte kan leva med just nu i alla fall.

Lägger upp lite bilder det skiljer ca 48 kg på bilderna och jag har gått från bmi 43.3 till 26.5 :)


Ha en härlig dag :)

1 kommentar:

Johanna sa...

När man ser bilderna så här, blir man lika förvånad varje gång. Tänk att du gått ner så mycket! Måste kännas så bra både psykist och fysiskt. Jag är så glad för din skull och man märker verkligen att det strålar om dig nu! Du har kämpat för att nå resultat och du är så fin. Älskar dig vännen!