fredag 15 maj 2009

Fredag=)

Hej!

Idag är det då fredag och vädret är fint idag med=) Skönt det.
Idag blir det god kyckling gryta till middag med couscous=) Älskar det och det var ju så längesen nu! Sen åker vi hem till mammsen en stund för att senare åka vidare till Växjö till moster=) Vi ska sova där tills imorgon för Sofie ska förbereda sig på balen, ska sprejas brun och håruppsättning. Så det blir trevligt! Älsklingen får stanna hemma för han ska ju ha Tyson.
Så det blir bara Sofie, Erika, jag och mormor. Sen på lördag ska vi till Sävsjö igen när Sofies hår är färdigt. Jag ska kanske sminka henne om inte mamma gärna ville det=) Sen ska vi åka ner och titta på balen=) På kvällen är vi hembjudna till Nella där vi ska käka snacks och självklart titta på Eurovision!! Längtar väldigt många bra bidrag men hittills gillar jag Norge, Malta, Island, Azerbaijan och självklart Sverige bäst även ifall jag inte tror att Sverige vinner, men man vet aldrig=)

Nu ska jag in i duschen=) Ha en toppen helg!! Kramar

Inga kommentarer: