torsdag 24 juli 2008

Mamma, kattungar och tillbaka till jobbet!

Hej

Rubriken säger det mesta om vad som pågår just nu!

Vi åkte till mamma i förrgår för att hälsa på.
Hon sa redan innan vi åkte att hon hade jätte ont i magen och visste inte vad hon skulle göra.
Vi kom dit och jag tvingade mamma att ringa till vårdcentralen.
Där hittade dom inget så då fick hon åka till akuten i Eksjö
Dom la in henne för dom misstänker en infektion.
Hon hade 39,6 i feber när hon kom in och kunde knappt peta på sin mage utan att hon fick jätte ont.Dom tog röntgen, men hittade inget men proverna som hon har tagit är inte bra.
Hon får inte åka hem idag heller och dom försöker nu komma på vad felet är.
Men hon får stanna tills i morgon i alla fall.
Usch jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt utan att det är en infektion som går att bota med antibiotika!
Tänker på dig mamma!!!!

För några dagar sen ringde mamma till mig och sa att hon måste göra något åt sin situation med katterna.
Hon har 9 katter! 4 kattungar och resten vuxna.
Det går inte att leva på det visset, så nu har mamma bestämt sig för att omplacera 2 utav dom vuxna och 3 utav kattungarna så hon har 4 katter kvar.
Det är var mamma klarar av tror jag.
så jag har tagit hem dom 3 kattungarna som ska omplaceras, jag ska försöka hitta kärleksfulla hem till dom!
Så nu är det fullt hus här=)
3 kattungar plus Rockie och Rambo.
Mysigt värre=)

Är det någon som känner någon eller själva funderar på att skaffa en kisse så snälla hör av er till mig!!!

Idag är det dax att gå tillbaka till jobbet!
Vill inte!!!!!!! Men så är det.
Det är så jobbigt för jag känner mig hel konstig har ont i halsen, trött, huvudvärk och snurrig.
Kan bero på värmen men jag känner mig sjuk!
Men måste jobba så är det bara, har bara idag och i morgon sen är jag ledig i helgen!

Nu ska jag duscha! Det är ju så otroligt varmt ute!!!!

Ha en toppen dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

tänker på er och hoppas med hela mitt hjärta att allt ordnar sig! puss