fredag 18 juli 2008

Begravning och förälskad i lille Philip!!!

Hej
Dagen började som väntat dyster och sorgsen. Begravningen var jätte fin.
Jobbigt att se så många människor ledsna, men nu är den värsta biten över och människorna som sörjer henne kan nu börja gå vidare och låta minnet av henne leva kvar.
Mina underbara Patrik var så stilig i sin kostym och jag höll honom i handen hela tiden!
Efter begravningen åkte vi till ett samlingshem för att fika där fick barnen var med, så jag fick en bild på Patrik och Jacob=)

Sen efter begravningen åkte vi hem och byte om sen bar det av till Eksjö igen för där är Erika och Clas husvakt eller vad man ska kalla det åt hans syster.
Dit hade dom bjudit Patrik, mig, Madde, Jocke, Nella, Oskar och underbara lille Philip=)
Jag tog Philip direkt från Nella och ville inte släppa honom på hela kvällen!
Åååå vad vi mös! Han är så underbar denna lille varelse och luktar ljuvligt!
Man blir så bebis sjuk så fort man bara ser honom!
Jag matade honom med=)
Är totalt förälskad i honom=)


Inte världens vackraste bild på mig men världens sötaste Philip=)
Tänk vad lyckliga Nella och Oskar är för att få ha honom i sina liv!
Dom kommer bli jätte bra föräldrar, dom har gått in i mamma och papparollen direkt det syns!
Det är som det är ett gyllene sken över dom=)
Man får nog det när man får välsignelsen av att få ett barn i ens liv=)
Det syns på Madde med att hon är en stolt och kärleksfull moster=)=)
Innan vi åkte hem pratade Madde och Nella om att dom skulle till Söderköping i morgon för dom har en jätte stor glassbar där!
Glass är min stora passion och jag blir helt salig av glass=)
Men vi får se i morgon om vi kan följa med.
Resan kostar sen kostar glassen och maten.
Vi har ju tänkt att åka i väg till Göteborg kanske och ta ett göteborgskort, där ingår inträde till liseberg, inträde till universeum, rabbater, hotellet, och massor med andra erbjudande.
Sen blir det ju inte bara det som kostar för man vill ju shoppa lite med!!=)
Så dne resan kostar endel.
Men vi ska prata om det lite nu=)
Nu ska jag sussa är helt slut efter denna jobbiga och sorgliga, men ändå till slut underbara dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för det du skrev, det är så roligt att läsa. lille philip är för söt han hihi pch varje dag är verkligen unikt med honom, jag hoppas att ni kan hänga med till söderköping, hade varit så trevligt och framför allt mysigt men förstår om ni inte kan!
tack för igår en en gång, mkt trevligt och snart får det bli av igen! puss

Anonym sa...

Du skriver som en ängel!
Vad glad jag är att eran dag blev bättre sen efter begravningen. Lille Philip får en att se ljust på allt! :)

Älskar dig massor! Många pussar och kramar till dig min underbara ängel!