måndag 21 juli 2008

Hej=)=)

Hoppas ni har haft en underbar helg!
Det har älsklingen och jag verkligen haft=)
Igår morgon kom vi efter många vilse körningar fram till vårat hotell=)
Där checkade vi in och hade tillgång till rummet redan vid 11 för det var färdig städat=)
hotell rummet var fint=)
Finare än när vi var sist för detta var lite större!
Så vi var nöjda=)

Sen körde vi ytterligare lite fel men tillslut kom vi fram till universeum=)
Det var spännande att gå in där och se alla djuren en del var roligare att se än andra!
På bilder nedan är det bland annat en anaconda med och den var jag ju inte så förtjust i!
Men sen fanns det små söta apor, men dom sprang löst överallt så jag hoppade till då och då!
Det fanns jätte stora akvarium med bland annat hajar och rockor eller vad dom kallas!
Sen fanns det experiment grejer och rymd grejer=)
Haha kan inte fatta att jag fick älsklingen att ställa sig bakom skärmen=)

Efter det gick vi till Liseberg som låg precis jämte!
Det regnade inte som tur va på hela vistelsen där!
Vi spelade olika spel jag vann massor med nallar=)
Vi spelade skjutspel, bil spel och olika utmaningar där man skulle kasta sillar och pricka flaskor=)
Det var jätte roligt vi var där i flera timmar och till slut bara satt vi och tittade på folk=)

Sen åkte vi tillbaka till hotellet där vi bestämde oss för att äta kvälls buffén som fanns.
Den var jätte god fanns olika fisk, kyckling och kött rätter=)
Efter det gick vi till baren och köpte oss var sin drink!
Dom var jätte goda jagdrack en som var gjord på vanilj och jordgubbsvodka som kallades fantasy och älsklingen drack en Amercian dream som smakade äpple=) Super goda, det bara läskas i munnen nu när jag tänker på dom!
Efter buffén och varsin drink var vi helt slut!
Så detvar bara att slänga sig i sängen!

Idag åkte vi hem men först åt vi den enorma frukost buffén!
Älskar frukost bufféer!
Kan sitta hur länge som helst och bara smaka på allt=)
Efter det gick vi på Nordstan vi köpte inte mycket men älsklingen köpte sig ett spel i alla fall=)

Vis kulle åkt till Båstad till mormor idag egentligen men vi valde att åka hemma vi var så trötta sen ville vi vara hemma med, hemlängtan=)
Så vi ska åka dit någon helg framöver istället!

Här kommer lite bilder från våran lilla mini weekend=)=)













2 kommentarer:

Anonym sa...

låter verkligen som en jätte mysig liten resa

Anonym sa...

Åh vad underbart min fina ängel! :) vad glad jag blir av dina inlägg och dina bilder på er! Så fina är ni tillsammans! :) Vad roligt att ni hade det bra, det är ni värda till tusen! :)

Jag längtar efter dig min vän! :) Måste höras snart på tel. Jag är hos min mamma nu men jag kanske ringer i morgon kväll till dig :) Ps. är ni lediga i helgen? Jag är så partysugen, david larsson och hans tjej har ju fest i helgen så om ni kanske vill gå på det med mig och joakim?? :) Det kan vi ju höras om! :) PUSS älskar dig såå!