tisdag 15 juli 2008

Semester, Liseberg och Renovering!!!

Hej=)
Roligt att få skriva i en egen designad blogg=)
Den får se ut så här nu ett tag tills jag får inspiration att göra om den igen=)
Men nu är den finare än den förra i alla fall=)
Igår fick tjejerna rycket och åkte till Liseberg=)
Det var så otroligt roligt! Jag vågade till och med åka balder och kanonen!..
Gud vad hjärtat bultade i uppförsbacken på balder!!! Hihi.=)
Är som Erika stolt över mig själv att jag gjore det=)
Sen spelade vi ju massa på olika lotthjul!
Men tror ni Mikaela vinner nått?????
NÄ det gör hon inte!
Dom andra tjejerna vann var sin stjärnvinst och
Erika vann även en 1:a vinst och en 2:a vinst!!
Fatta att man har otur då eller! Jag spelade mer än dom med!!
Men men vi hade sen innan bestämt att om vi vinner något så ska vi dela på det=).. Så jag hade med mig en hel kasse hem med massor med choklad!
Inte så bra med tanke på att jag försöker gå ner i vikt!!!!
Men jag ska försöka bli av med de på nått sätt. Det går ju inte ha massa sånt hemma!!
Det var jätte roligt att få åka iväg lite med bara tjejerna=)Det behövs ibland!
Vi har pratat länge om att gör nått men det händer ju aldrig men igår så=)
Hoppas vi kan göra något mer sånt här impulsivt snart igen!!!

Äntligen har jag semster!!
Så skönt att veta att man ska få vara ledig lite nu!
Vi skulle åkt i väg lite nu i dagarna men jag vet inte hur det blir för vi har Dacke
och Patriks pappa är inte hemma. Han kommer hem i morgon kväll.
Men sen på fredag ska vi på Patriks farmors begravning så då blir det ju inte att vi åker iväg innan det. Men vi har ju lördag-onsdag att gör nått.
Men man vill ju åka iväg nu när man kan!
Vi får se vad vi ska hitta på!

Men idag ska vi försöka få energi till att måla det sista i köket sen är det färdigt!!
Är mycket ljusare nu så det lyfter ju hela huset.
Sen byter vi ju handtag och fläkt!
Så det bli roligt sen att visa före och efter bilder!
Vi måste bli färdiga snart för jag står inte ut att ha det så rörigt här hemma!
Är helt uttmattad orkar ingenting känner jag.
Men det är inte så konstigt efter en sån ansträngande helg och dagen igår.
Vet inte hur jag ska komma upp i alla mina steg idag!!!
Sen blir man ju så omotiverad när man går och går och stegmätaren står stilla känns det som ibland.
Men jag ska rycka upp mig!

Håller på att titta på gillmore girls för fullt=)
Älskar den serien=)
Man blir så glad av den, och knäpp=)

Nu ska jag byta om till målar kläder!!!

Ha det toppen=)=)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen jätte fin blogg! vad roligt att du kunde fixa denna så snabbt, mycket roligare då! :)

Tack för igår vännen min! Älskar dig sååååå mycket!

Anonym sa...

vilken fin blogg du har !
Hörde hur roligt ni hade det.
kanske kan hänga med nästa gång:P stark av er att åka balder, jag har gjort det en gång och jag säger då aldrig mer den hehe men det är ju jag det.. kram