onsdag 16 juli 2008

God morgon Sverige=)=)

Hejsan hejsan=)

Lite lustigt väder idag!..Molnigt, soligt och blåsigt!..
Hit och dit hela tiden, snart börjar det väl regna förstås!!!
Vill ju ha fint väder nu på min mini semester!!!

Fy idag är det väg dag!..

Vill inte, är rädd för antingen uppgång eller att jag står still!
Enligt tappa ska jag ha gått ner minst 1,2 kg men det stämmer aldrig!
Bara känns som det harvarit en lustig vecka!
Men jag uppdaterar sen när jag har vägt mig.
Gör ju det hos Erika så jag får se när hon har tänkt att vakna!

Rambo gapar och skriker här hemma som vanligt!!! Han vill gå ut, ska släppa ut honom snart men det är ju kul om man får se honom några minuter varje dag.
Rockie hon löper men som tur är springer hon ner i källaren och gapar hela tiden, hehe, hon är lustig hon!
Dacke han är som vanligt en slöfock! Han bara ligger och sover.
Sambon ligger med som vanligt och sover tills jag med våld går in och ruskar om honom..Hihi..

Försöker komma på vad Patrik och jag ska kunna göra för något nu tillsammans men det är så svårt. Vi blev ju besvikna nu när vi måste ha hunden tills ikväll så då blir det ju att vi inte åker i väg idag och i morgon har vi inget in planerat men som jag har skrivit innan så ska vi ju på begravning på fredag. Så då blir det inte att vi kan åka i väg för ens på lördag som tidigast.
Vill ju åka nu!!!!! Men men vi får väl vänta..suck...

Vi ska måla det sista i köket idag! Hoppas nu att detta blir sista på strykningen!.
Panelen är fin nu men listerna och luckorna måste målas en gång till.
Man vill ju köpa nya saker till köket nu när vi har målat jag skulle vilja ha nya mattor, tavlor och hyllor men det får vänta tills vi har mer pengar.

Klart du får följa med till Liseberg nästa gång Nella=)=)

Jag vet aldrig hur många det är som läser min blogg, jag vet med säkerhet att Madde, Erika och ibland Nella läser men annars blir det aldrig några kommentarer.

Så det vore ju roligt att få veta vilka ni är egentligen som smyger runt=)=)

Ha det toppen nu=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är vaken nu!!:)

Anonym sa...

Jag läser ju såklart me =) Kanske dax att byta bloggsida till denna,känns som den är lättare att fixa iordning ju.Hoppas allt är bra me dej =) Kramar