tisdag 10 april 2012

Veckans mage :)

Jo men nu börjar magen ta sig, tycker det är skillnad från förra veckan :) Känns ju att man är större med! Vi funderar mycket nu på vad det är för en liten krabat där inne både till utseende och kön. Många tror att det är en pojk men själv har jag ingen aning men oftast tänker jag på bebis som en tjej men det kanske faller sig så när man har en flicka sen tidigare? Mår fortfarande relativt bra, lite bökigt att sova men annars mår jag väl :)
Men som vi längtar efter dig bebis! Har plockat fram skötbordet och spjälsängen nu :) Både för att förbereda oss och Julia. Trångt men funktionellt är det i sovrummet nu i alla fall

Vi hade det jätte bra i Linköping förra veckan! Julia älskade att åka tåg och buss så det var inga problem. Men som mamma till en pratglad 2.5 åring får man vara med om mycket hehe. Hon pratar med alla hon träffar och säger rakt ut det första hon tänker, härliga unge! Men ibland får man ju nästan skämmas med hehe!

Påskhelgen har varit bra, inte mycket påskfirande men vi har haft fullt upp ändå. Vi har varit hos Patriks systersfamilj i Lenhovda, shopping tripp till jkpg, middag för pappa som fyllt år, planering och ritat på hur vår trapp ska se ut och sist men inte minst middag hos kära vänner igår :) Så fullt upp!

Denna veckan har jag inte mycket planerat och det är skönt! Kan inte vara uppbokad med saker varje dag utan unna mig att ta det lugnt nu innan bebis kommer!

Inga kommentarer: