torsdag 12 april 2012

85 procent gjorda :)

God morgon :)

I morgon går vi in i vecka 35 och hela 34 veckor är gjorda :) Bebis är nu 85% färdig och skulle klara sig fint på utsidan :) Men självklart är det bäst om den stannar ett tag till och växer till sig lite!
Vem jag än pratar med säger att "Oj ska du redan ha i Maj du som är så liten" Hehe. Men jag tar inte det som en negativ sak utan mer att det är praktiskt, lättare att ta sig runt och blir inte lika bökigt. Men visst trots att jag ser liten ut så känns det ju nu. Det trycker mycket neråt och jag har börjat få en del förvärkar särskilt när jag överanstränger mig!

Julia har börjat vakna redan vid 5-5.30 nu på morgonen och jag är så otroligt trött vid den tiden, men men bara att bita ihop.

Har börjat stöka lite i bebis hörnan! Det är trångt men funktionellt i alla fall. Det kommer ju bli mer saker där när bebis väl har kommit men som det är nu så duger det tycker jag!

Nu ska jag ta mig lite frukost, sen blir de lunch hos Sofia :)

Inga kommentarer: