tisdag 5 april 2011

Tisdag..

God kväll :)

Har inte skrivit nu på några dagar. Jobbade ju hela helgen och det gick kanon. Jätte trevlig helg på jobbet, lugnt och mycket tid med de gamla :)

Igår var Julia och jag i Hult hos Lisa och Neoplaydejt! Några mammor och barn fattades oss men vi var några i alla fall :) Barnen lekte på och vi mammor fick tjöta en del :) Julia är inne i en väldigt känslig och tjurig period nu. Tror det är 2års trotsen redan...Phuu vilket humör hon har, gallskriker för minsta lilla och kastar sig på golvet. Men men bara att stå ut hehe! Vill ju inte vara någon Curling förälder men när man är i väg vill man helst att hon ska hålla sig någorlunda lugn! Men då lär hon ju sig att hon kan bete sig hur som helst när man inte är hemma. Men jag hoppas att hon är sån här nu bara för att hon har varit sjuk och inte har återhämtat sig helt än efter sjukdomarna Men vi hade en trevlig eftermiddag i alla fall :)

Idag var vi inne i stan på förmiddagen och handlade färg på rusta, Patrik och "svärfar" håller på med det sista på altanen, så nu ska staket, grind och trappa upp. Ska bli så skönt att sitta där nu när det bli varmare ute :) Sen åkte vi hem så Julia fick sova en stund. När hon hade vaknat så begav vi oss i väg till Elaine som jag inte har träffat på flera år! Vi var goda vänner på högstadiet :) Hon har fått en lite pojk som heter Elvis, så otroligt söt :) Det var så roligt att ses, kändes som vi aldrig slutat umgås, hade så mycket att prata om :) Så nu ska vi ses här nästa vecka så hon får se hur vi bor:)

Nu ska jag jobba i 3 dagar sen är jag ledig till helgen igen :) Då kommer Erika och Clas på fredag sen på lördag kommer även Sofie och henne nya kille :) Så då ska vi äta lite middag och umgås, trevligt :) Vikten står helt stilla just nu men det är kanske bra det med, kan ju inte gå ner hela tiden! Ska ju vara glad för mina 40 kg:)

Nu ska jag äta en knäckemacka och snart titta på Desperate Houeswifes :)

Inga kommentarer: