måndag 25 april 2011

Min snutta är sjuk.. :(

Åkte till jobbet idag och skulle jobba 7-20. Kände mig lite lustig i magen men det brukar jag göra på morgonen. Men när jag kommer till jobbet skriver Patrik att Julia har kräkts och bajsat ner hela sin säng :( Hon har sovit jätte bra i natt och inte gjort något ljud ifrån sig så då förväntar man ju sig inte att komma in och se henne i den misären! Men hon satt så glad i sängen när Patrik kom in, så hon verkade inte må dåligt! Så jag blev ju direkt orolig för att jag ska smitta ner våra gamla på jobbet och precis när jag började tänka fick jag springa på toa och jag beslöt då att det är bättre jag åker hem. Så ringde in någon för mig och det löste sig. Så när jag kom hem var det bara att duscha av lillan och tvätta allt i sängen och hennes kära filt!

Nu ligger hon och sover. Hon kändes varm men hon hade ingen vidare feber än i alla fall. Hon har druckit bra och fått i sig lite frukost. Så vi får se vart detta tar vägen. Jag mådde så illa innan så jag trodde jag skulle behöva kräkas men det gick över. Men magen kör runt som bara den :(

Så tråkigt att behöva åka hem för det hade ju gett så bra med pengar idag men inget att göra åt det nu!

Vi har haft en fantastisk helg med mycket god mat och många goa skratt :) Underbart väder med!

Här kommer påskaftons outfit! hehe :)

Hoppas ni har haft en mysig påsk!

Inga kommentarer: