tisdag 19 april 2011

Min ängel...

Fotot är från idag :) Så härlig bild jag fick på henne. Hon är så underbar vår lilla tjej. Tosig som få och har ett jäkla humör! Men hon utvecklas så snabbt nu så man hinner ju inte med. Hennes ordförråd blir bara större och större, hon kommer med nya ord varje dag. Tänk vad vi är tacksamma för att hon är så framåt som hon är, för när hon var född visste vi ju inte alls hur hon skulle utvecklas efter syrebristen. Men idag märker vi inte av något av den i alla fall!
Kärleken för denna lilla tös är överväldigande! Hjärtat sväller över ibland och jag blir tårögd när hon springer emot mig och kramar mig och klappar mig på ryggen samtidigt och säger "mamma Mmm" Finns inte härligare! som ni förstår så älskar jag denna ängel mer än något annat :)

Tränade på förmiddagen och efter det har jag varit så trött. Men skönt att jag fick det gjort för det var ett bra tag sen. Fick en tid för 6 mån kontroll efter operationen nu i maj. Skulle inte ta några prover innan, vilket jag tyckte var lite konstigt. Trodde man gjorde det. Men men. Hämtade lillan på dagis vid 14 sen dess har vi varit ute och lekt och gått runt i samhället, hon vill gärna gå på upptäcksfärd lilla skruttan! Så det är ofta hon försöker rymma, busunge!

Nu sover hon efter en välbehövligt bad! Jag ska bara sitta på sofflocket och titta på tv. Älsklingen jobbar ju kväll denna veckan men bara 3 kvällar efter som det är påsk:)

Ha det gott

Inga kommentarer: