onsdag 20 april 2011

GLAD PÅSK :)


Så här söt var mitt lilla hjärta idag när hon var på påskfirande på dagis :)
Hon hade haft jätte roligt men kom hem med en bula och ett sår på läppen.
Som vanligt trillar min busa hela tiden!

I eftermiddag kom Madde och Wille på besök. vi var ute och gick i samhället så barnen fick springa av sig lite :) Så roligt och se när barnen busar med varandra! Vi hade jätte trevligt :)

I morgon ska vi lilla familjen åka till Jönköping och shoppa loss :) Ska bli så mysigt att bara åka vi och strosa runt :) Sen på eftermiddagen ska vi fira Patriks brorson som fyller år på måndag :)

På fredags ska jag jobba 13-21.

På lördag ska vi ha påskmiddag här hemma. 15 stycken blir vi! Kommer bli jätte mysigt och trevligt. Vi ska ha knytkalas och det blir roligast så tycker jag :)

På söndag ska vi kanske fika med pappa och hans familj på förmiddagen sen träffa vännerna på eftermiddagen :)

På måndag jobbar jag 8-20..

Hinner nog inte skriva något i helgen så där för säger jag GLAD PÅSK nu :)

1 kommentar:

Imsavimsa sa...

Vilken söt liten påskkärring :)! Hon ser ut som en liten "Emil", o det verkar som hon är också ;).
Glad påsk!