lördag 16 april 2011

Lördag..

Hej på er!

Fy jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men har haft fullt upp den senaste veckan med massor av jobb och mycket att fixa med här hemma!
Men vi mår bra inga sjukdomar så vi håller oss pigga och krya :)

Vikten rör på sig lite, några hekto då och då. Nu har jag gått ner 41.7 kg i alla fal :) Har 2.1 kg kvar tills jag når ett väldigt stort delmål :)

Igår var Julia och jag i Hult hos Madde och William på playdejt med Johanna och Mollie :)
Vi fikade och barnen lekte massor :) Vi var även ute och gick. Jätte mysig och trevlig förmiddag. Sen mellanlandade vi hemma och åt mellis sen iväg till Sofia, Ted och William :) Vi grillade och barnen lekte massor. Så roligt när barnen leker ihop, så det var riktigt trevligt :) Barnen var så duktiga med :) Pratade om allt möjligt, helt enkelt en hel mysig kväll!

Idag har vi inget på schemat. Kan ju vara skönt det med. Vi har alltid massor att göra. Visst finns det att göra här hemma men inga måsten. Så vi får se vad vi hittar på :)

Ha en toppen helg :)

Inga kommentarer: