tisdag 6 oktober 2009

Tisdag..

God morgon=)

Nu ligger Julia och Patrik och sussar fortfarande, skönt för dom=)..Hihi men jag gick upp lite tidigare så jag hinner äta och få lite egen tid med=) Hon vaknar nog när som helst nu!

Erika är här på besök och ska stanna ända tills nästa Onsdag=) Det tycker vi om! Hon jobbar nu på veckorna nämligen så hon kommer hem till oss vid 18 tiden och det är så skönt att jag slipper vara själv när Patrik jobbar kväll. För Julia är ju så bökig och skrikig på kvällarna så det är skönt att låta någon annan ta henne en liten stund så jag kan ladda om. Hoppas hon får lite lättare att komma till ro snart, förstår inte varför bebisar bli ofta oroliga på kvällarna. Men har läst och hört att det är väldigt vanligt. Men väldigt jobbigt för hon kan hålla på i 4 timmar innan hon somnar. Fattar inte hur hon orkar. Tur att hon är så go resten av dagen för det mesta i alla fall=) Hon hänger med så mycket med blicken och små ler hela tiden=) Hon ser så busig ut och man vill bara äta upp henne ibland=)..Hihi..Hon ser så klok ut på något sätt hon kan ligga och titta på mig länge och vi pratar lite och ibland ger hon ifrån såna olika ljud=) Tjuter till och pratar lite, trodde dom inte gjorde så redan men så har hon gjort i en vecka nu=) I fredags åkte vi till barn mottagningen med henne för hon bajsade massa grönt slem, men det visade sig inte vara någon fara med henne inte. Läkaren tyckte hon var så fin och verkade väldigt tidig för hon var så klar och med i blicken=) Roligt att höra sånt när man för några veckor sen inte visste vad vi hade fått för barn men som nu visar tecken på att vara en normal liten bebis både i sättet och av läkare.

Idag ska jag till frissan och klippa luggen, hade velat fixa hela håret men det får vänta lite.
Sen i morgon kommer Sofie och sover över=) Det tycker vi om=)

Hoppas snart jag kan träffa vännerna med! Saknar ju ihjäl mig efter er!!!
Ta hand om er kramar

Inga kommentarer: