tisdag 29 september 2009

Godmorgon=)

Hej=)

Natten har gått relativt bra=) Förra natten gick värre! Så skönt att man har fått sova lite, man klarar ju dagen bättre och blir på bättre humör. Stackars Patrik när han får komma hem till tjuriga mig efter jobbet! Men idag blir det bättre!=) Känns så konstigt och lite jobbigt att man ska klara hela nätterna och dagarna själv när han jobbar förmiddag. Har ju varit van vid hans assistans. Men sen är det lite bökigare när man både ska amma och ge ersättning för man måste ju amma, göra maten och värma den, sen även byta blöjan så när hela den proceduren är färdig så kan hon ju vara klar vaken eller jätte arg för allt tar tid och inte vilja somna om. Men som sagt i natt hade vi tur=)

Momor ringde igår och frågade om hon fick komma hit och göra fläskkotletter i brunsås idag! Får sa jag? Klart du får det, mer än gärna=) Älskar hennes kotletter och det är så skönt att slippa stå med egen middag! Så hon kommer nu på förmiddagen någon gång!
Sen vid 15 ska vi in till bvc på kontroll. Hoppas snuttan har gått upp fint men det tror jag absolut så som hon äter=)

Saknar mina vänner nu! Känns så konstigt att inte träffats på ett tag och inte ens pratat ju!
Men Julias mage har ju krånglat så det har ju inte varit läge men jag hoppas nu framåt helgen att vi kan träffas en stund!

Nu ska jag gå in och mysa med sovande lilla Julia i sängen! Trodde hon skulle vakna så jag gick upp och förberedde allt, men hon fortsatte visst sussa=)
Kramar

1 kommentar:

Lisa sa...

åh vad glad jag blir när lilla prinsessan sover bra, manbehöver verkligen all sömn man kan få... Hoppas det går bra på BVC, hon är säkert snart ifatt både Neo o Willie, hihi...

Saknar dej min fina vän hoppas verkligen att vi kan ta den där promenaden till helgen ;)

Puss o kram till er från mej o Neo