måndag 26 oktober 2009

Måndag...

Hej!

Till och börja med vill jag säga stort grattis till Jessica och Johan som nu äntligen har fått sitt lilla pyre hos sig=) Tänk att det blev en liten Tilde=) Är så glad för eran skull och skönt att ni alla 3 mår bra! Längtar så tills vi får träffa er!!

Helgen har varit både jobbig och rolig. I lördags åkte Patrik till Ullared med sin pappa. Ni kan ju fatta att jag var aviss! Men kan inte lämna bort Julia en hel dag än när allt är som det är, sen har jag sån separations ångest! Så den dagen spenderade Julia och jag själva, hon hade en jätte jobbig dag, Pappa kom på besök och lämnade vin till mig och mormor kom på eftermiddagen med! Så det var roligt så man slapp sitta själv hela dagen!
Igår var vi bjudna hem till Madde och Jocke på Tacos! Även Lisa och sötisen Neo var där! Vi hade det super trevligt! Så glad att jag har er! Julia sov knappt något när vi var där och när vi skulle åka hem somnade hon i min famn och hon var helt utslagen, trodde vi ja! Tills vi satte oss i bilen och hon blev klar vaken! Sen somnade hon inte förens efter 22. Det blir ju 23 enligt henne eftersom man ställde om klockan igår! Fattar inte hur hon orkar att vara vaken så mycket! Det gör hon inte alltid för hon blir ofta över trött. Men sen sov hon till 05 och sen somnade om till 8 så lite sömn fick vi allt=)

Jag håller på att planera till hennes dop som ska bli den 14 nov.
Jag har ju sån beslutsångest så det är inte lätt att välja sånger bland annat! Hehe men det ska jag tvinga mig själv att göra idag, eller i morgon hihi..

Längtar så tills på fredag för då ska vi upp till Erika i Lindköping och Patrik ska ha Julia under dagen så ska jag och Erika shoppa!!=)..Har inte haft någon riktig egen tid sen Julia föddes så det ska bli så roligt! Hade kunnat ta tåget upp och hem men vill inte vara borta för många timmar från henne! tycker det är väldigt tråkigt att Erika inte är här mer nu på veckorna! Blir så ensamt på dagarna när man inte kan ta sig någonstans! Inte roligt att vara ute och gå själv heller!

Idag får vi se vad som händer, känner mig väldigt trött sen känner jag mig konstig i halsen!! Hoppas inte jag ska bli sjuk! Vill inte smitta ner Julia ju! Typiskt om jag ska bli sjuk när vi nästan bara har hållt oss hemma.

Nu ska jag gå och göra Julia färdig sen får vi se om det finns tid över för mig=)=)
Ha en toppen dag!..Kramar

1 kommentar:

Erika Hopstadius sa...

Ja det ska bli roligt att ni kommer upp, men jag ska försöka att inte shoppa så mycket men det är väldigt svårt när det finns så många roliga affärer här :) Men det blir roligt att få umgås med dig och att du kan slappna av och veta att Julia är så nära ifall det är något. Hoppas ni får sova bra i natt så du känner dig piggare imorgon. Nattinatt! Puss &kram