torsdag 24 september 2009

Godkväll...

Hej=)
Har varit dålig på att uppdatera men så är det när man har fullt upp med lilla Julia=)
Hon växer så det knakar och första leendet har kommit=)
Tyvärr så har lillan problem med magen så eftermiddagarna/kvällarna/nätterna kan vara jätte tuffa. Vi håller på att testar semper droppar som hon har fått i 2 dagar men som kan ta upp till 1 vecka innan man märker resultat. Hon får även lactulos för hon är hård i magen stackarn.
Så det är en jobbig tid just nu men samtidigt får man dom där stunderna med henne som är så ljuvliga=) Man får verkligen ta till vara på dom och samla kraft tills det drar i gång med magen för det kan hålla på timme ut och timme in och man blir så förtvivlad för inget hjälper och hon blir aldrig nöjd. Bvc ringde idag och frågade hur det gick för hon såg nog på mig hur förtvivlad jag var efter besöket, hon diskuterade med mig ifall det kan vara komjölksallergi och då måste man köpa en särskild ersättning på apoteket. Hoppas nu vi slipper det för hon sa att dom brukar kräkas mer om det är det.
Moster Sofie är på besök och håller oss sällskap nu när Patrik har börjat jobba han jobbade ju kväll igår och idag. Ville inte vara själv och kan behöva lite avlastning när det blir för jobbigt.
Nu måste jag gå till en skrikande Julia...Kramar

1 kommentar:

Madde sa...

Hej min fin fina lilla ängel!
Åh så jobbigt det låter! Stackars liten att hon ska behöva ha det så ont! :( Man känner sig så hjälplös, man vill ju aldrig att ens lilla barn ska lida så!! Sen är det ju också påfrestande, dels för att man känner sig så hjälplös och dels för att det tar så på krafterna! Hoppas hoppas att hennes lilla mage blir bättre snart! Så ni kan få ännu mer ljuvliga stunder och må bra tillsammans <3

Vad gulligt av Sofie att hon är hos dig när Patrik jobbar. Jag kan förstå i din situation att man kanske känner sig lite mer ensam och otrygg än vanligt, med tanke på vad ni fått gå igenom. DU vet att du alltid kan ringa mig, så kommer jag också på momemangen!! :) Du kan ta hand om William så tar jag hand om lilla julia :)


Längtar tills vi träffas nästa gång, hoppas det blir snart. Saknar dig så min vän! Men du känner själv när du känner att du orkar igen! :)

Många många hjärtekramar till dig! Älskar dig massor!
William skickar tusen pussar till er två söta töser :)