tisdag 16 augusti 2011

Tisdag...

Hej :)

Äntligen en dag med lite uppehålls väder :) På morgonen kom mormor hit och hade Julia en stund medan jag fick åka in till stan och göra det underbara cellprovet. Inte så underbart kanske men det är bra att dom kollar upp så man inte har några förändringar ju! Vid 10 kom Sofia och William på playdejt. Vi fikade och var ute och lekte :) Roligt när barnen har roligt och leker ihop :) Nu sover lillan lunch och jag sitter här och ugglar hehe, skönt :)

Planerar lite till dom 3 kalas vi ska ha för lillan. 2 denna helgen för Patriks familj/släkt på lördag och Julias kompisar och våra vänner på söndag. Gör inte så jätte stor grej av det för det viktigaste är ju att Julia har roligt, inte hur det ser ut eller allt smakar hehe. Men något ska jag nog få ihop i alla fall :) Sen blir det kalas på hennes födelsedag med min familj/släkt :)

Annars händer det inte massor här, tar det lugnt för det mesta och njuter av min ledighet :)

1 kommentar:

Jessie sa...

Ser fram emot kalaset på söndag! Du resonerar vettigt kring kalaset Mickan :) Det är ju Julias kommande 2 årsdag som ska firas, så det viktiga är ju att hon får det roligt, och det får hon nog oavsett, det ska vi se till :)
Kram på er!