torsdag 25 augusti 2011

Blondin vs Brunett

Godmorgon! :)

Idag har jag äntligen min tid hos frissan vid 11.00 :)
Mitt hår är så slitet och har mycket utväxt! Jag har funderat ett tag nu om jag ska våga mig på att bli brunett igen. Det sliter inte lika mycket på håret och det är billigare för då kan jag färga det själv! Men nu första gången ska frissan göra det så det blir en bra grund i så fall! Blekning sliter något enormt på håret och eftersom jag har tappat så mycket efter operationen vill jag vårda allt hår som nu är på väg tillbaka! Sen klipper jag nog en bit men inte jätte kort! Har aldrig haft en kort frisyr så det skulle kännas jätte konstigt! Trivdes när jag var brunett men gillar att vara ljus också. Men som många andra när hösten börjar närma sig så lutar det åt brunt. Gärna någon mellan brun inte med något rött i. Men vi får se vad min underbara frisör säger :)
Lägger upp en bild sen så ni får se resultatet :)

Inga kommentarer: