tisdag 23 augusti 2011

Julias barnkalas :)

I söndags fick Julia äntligen sitt barnkalas :) Vi hade perfekt väder för att sitta ute så vi dukade långbord på gräset och tömde altanen och la ut alla Julias leksaker där så vi alla kunde vara ute :) Det blev mycket fika, men tror det uppskattades :) Julia hade jätte roligt och fick syn på sin sandlåda för första gången så där satt hon nästan hela tiden :) Hon fick så mycket fina presenter som hon leker med och tycker är roliga. Så hon kan nog inte vara annat än nöjd. Tycker själv kalaset blev mysigt :)

Nästa och sista kalset blir på fredag för det är ju faktiskt då hon fyller 2 år :) Så då kommer min familj. Så nu letar jag efter en tårta jag ska baka men har en lite plan. Men får se. Jag ska alltid ge mig på saker som jag kanske inte klarar och då blir jag så besviken om det inte blir som jag har tänkt, hehe! Men men det löser sig nog! Idag har vi strålande väder så jag sitter på altanen just nu och så fort Julia har vaknat ska vi ut till sandlådan för det lovade jag henne innan hon somnade :)

Sen kommer pappa hem och då blir det riktig husmanskost med fläskkotletter, sås och potatis :) Mums!

Inga kommentarer: