onsdag 17 augusti 2011

Det går neråt...

Hej!

Har ju inte skrivit så mycket om hur det går med vikten nu på ett tag. Det har stått stilla i flera veckor men nu bara på en vecka släppte kroppen 2 kg! Konstigt hur det där funkar. Men nu ligger jag på den vikten jag sa att jag ville ligga på och har nått mitt mål. Herregud jag har gått ner 55 kg, en vuxen människas vikt!. Allt som jag går ner nu resten är bara bonus men högst 3 kg annars kommer jag inte alls se fint ut! Vill ju inte tappa alla mina former! Storlekar på kläder skiljer sig så otroligt mycket beroende på vad för kläder det är och vart man köper dom så det är svårt att säga en storlek jag har. Men oftast m och ibland s i tröjor, men i byxor vet jag faktiskt inte än måste köpa mig ett par. Kunde aldrig drömma om att allt skulle gå så här bra :) Är så glad att jag gjorde detta för mig själv! Visst är det jobbigt vissa dagar och jag kan må skit och känna mig svag men andra dagar så blir jag så överlycklig och kan till och med känna mig fin och det är stort för mig. Jag har alltid tryckt ner mig själv och aldrig varit nöjd med hur jag ser ut eller hur jag är. Men jobbar ständigt med att bygga upp min självkänsla och självförtroende. Alla är vi olika och man måste försöka älska sig själv och vara glad för att man är den man är! Jaja alla har vi något att jobba med..


Här kommer min vikt ticker :)




I eftermiddag får vi fika besök av goa vänner :) Det gillar vi mycket! :)

1 kommentar:

Jessie sa...

Jag är verkligen jätteimponerad! Häftigt hur det fungerar liksom.
Du är jättefin vännen, härligt att du mår så bra!