onsdag 24 februari 2010

Onsdag!...

Fy vad jag är trött på mycket just nu men så är det ju ibland!

Idag har det varit mycket på schemat, för mycket.
Vi stressade upp på morgonen och in till bvc på läkarkontroll, vilket gick bra men fy vad stressigt! Julia väger nu 7800g och är 70 cm lång=) Hon ligger högt på längden så undra hur lång hon ska bli egentligen=) Sen upp till morfar på fika. Sen till vårdcentralen där vi fick vara i över 1,5 timme, tur att Julia var så glad! Så nu har jag urinvägs infektion och förmodligen snart lingonveckan på det! Så det är väl därför jag är lite upp och ner just nu! Sen när vi kom hem så kom Nella, Madde och William på besök=) Trevligt men dom kunde inte stanna så länge tyvärr, men roligt att ses i alla fall!.

Nu har jag precis suttit i lång telefon kö till försäkringskassan, alltid så lång! Trist att sitta i kö ju men till slut kom jag fram=)

Ikväll myser jag och Julia ensamma för Sofie har åkt hem, alltid tråkigt när hon åker för jag trivs så bra med att ha henne här=) Men Julia och jag har det bra ändå=)

Grattis Nella till pyret i magen=)=) Ska bli så roligt med en liten till i gänget=)=)

Tycker det allt är lite tråkigt att vi inte har sett Jessica, Tilde, Lisa och Neo på länge!
Saknar ju er=( Men hörde något om nästa vecka kanske...

Nu väntar visst en välfylld blöja på mig!..Hehe

1 kommentar:

Jessica, Johan & Tilde sa...

Hallå vännen!

Förstår att det blev lite för mkt för att hinna med babycafét idag, men det kommer ju fler onsdagar =)
Nästa onsdag hoppas vi det, för då blir det babysång i lilla Hult. Kanske ni skulle kunna hänga på också? =)
Ses måste vi i vilket fall göra snarast iaf tycker jag! Allt för längesen nu, det är synd:(

Oj va hon växer Julia, verkligen lång! Det blir nog en lång ståtlig tjej av henne =) Tilde är ganska lång hon med, min inte som Jullan!

Trist med urinvägsinfektion, och lingonvecka! Usch det har jag inte haft sen jan-09 ;) så har ju nästan glömt hur det va.. För här har det inte kommit igång än.. Är det konstigt förresten? Ändå 4 månader sen förlossningen nu ju.. hmmmm.

Saknar er!
Kram kram