lördag 20 februari 2010

Lördag...


Hej!

Vet att det var jätte längesen jag skrev. Men när det väl hinner gå för lång tid så drar jag mig för att skriva för det har ju hänt så mycket! Drar lite kort bara om den senaste tiden sen hoppas jag att jag kan bli bättre på att uppdatera=)

Julia växer och busar på här varje dag=) Hon babblar som bara den, dadada bababa mamama hehe är så roligt=) Hon äter nu gröt morgon och kväll och ett mål mat på dagen. Hon är inte jätte glad i maten men vi kämpar på så lossnar det nog snart=) Vi väntar på tänder men hittills ser vi inga men det kan ju bara smälla till!

I veckan har vi varit på baby café för första gången, var riktigt trevligt men oj så mycket mammor och bebisar det va! Julia blev allt lite överrumplad av allt så hon var lite känslig i början men sen så lugnade hon sig och höll låda=) Tandhälsan var där så nu vet jag lite om hur hennes tänder kommer och ska skötas=) Vi hade trevligt och träffade många olika mammor. Skulle ju varit lite mer med Jessica var det ju tänkt, men Lisa och Madde kom med så hon hade gott om sällskap, synd att inte jag hamnade med er lite mer! Men det får vi ta nästa gång!

I torsdags kom Nella, Philip, Oskar, Madde, William, Johanna och Sofie hit Vi åt kladdkaka och bara tjötade massa=) Var riktigt trevligt=) Johanna stannade till klockan nästan blev 21 så henne hann jag prata mycket med=) Sofie sov över till fredagen och sen på dagen hämtade vi mamma och åkte till mormor där vi blev bjudna på hennes goda mat=)

På eftermiddagen kom Madde för jag Johanna och Madde hade bokat bio "shutter island". Var egentligen kanske inte så klokt att bege sig ut i detta väder men det var det värt=) Bion var ganska bra men inte riktigt som man hade tänkt sig. Men roligt att bara komma i väg lite själv med tjejerna, det behövs ibland! På hem vägen var det ett himla snöoväder men vi tog oss hem till slut!

Annars vad som hänt är att jag äntligen var på min ansiktsbehandlig, härligt, Vi har ÄNTLIGEN kastrerat Theo! Vi har sålt våran Ford för alldeles för lite pengar, men skönt att bli av med den! Erika har varit på besök förra helgen och Julia har varit på återbesök på Neo, allt var kanon bra med henne! Skönt att höra det men det visste vi ju nästan redan=)

Har mycket tankar i mitt huvud nu, mycket jag vill men vi får se vad som händer..

Nu ska jag lägga en trött bebis igen=)

Hoppas ni får en toppen helg!
Kramar

Inga kommentarer: