torsdag 14 januari 2010

Babyträff=)




God kväll!

Natten med Julia var väl inte sämre än igår men verkligen inte en utav dom bästa. Hon vaknade vid 02.30 och somnade om efter 04.00, men hon låg i sängen under tiden. Sen vaknade hon vid sju och åt igen, sov 10 min bökade 20 min. Vi lät henne ligga så för hon var ju inte missnöjd och ledsen. Men man kan ju inte sova direkt när man hör henne prata och böka runt. Så jag har haft huvudvärk hela dagen och den sitter fortfarande i. Tror bara det är sömn som kan bota den nu.

Idag var vi bjudna hem till Jessica och lilla bedårande Tilde=)
Vi blev 6 mammor med våra bebisar/ barn. Det är bara Philip som fattas på bilden annars var det hela barna skaran=) Det var jätte trevligt och vi blev bjudna på en super god äppelpaj! Barnen var så goa och alla hade växt så. Lilla Tilde hon pratade på och på bilden med Julia och Tilde så ligger dom och pratar med varandra, så gulligt=) Jessica och Johan hade det så fint och mysigt hemma, älskade verkligen den lägenheten=)
Nu hoppas jag att det blir en ny träff snarast, för det är så roligt att träffas och bara prata av sig och gosa med alla barnen=) Så roligt att vi är så många som har barn i samma ålder!

Sofie hämtade oss hos Jessica, så vi har bara tagit det lugnt nu ikväll och Julia har hållt oss igång=) Hon är ett riktigt litet charmtroll så man kan ju inte slita sig ifrån henne.
Nu har jag precis lagt henne så vi får se om hon somnar och sover bättre i natt, nu var hon ju vaken längre och har inte sovit så jätte länge på eftermiddagen. Så håll tummarna!
Imorgon ska jag följa med Sofie när hon för första gången ska tatuera sig. Så vi får väl se om hon klarar den smärtan=) Det ska nog gå bra. Patrik får lite pappa tid med Julia under tiden=) Det tro jag uppskattas nu när han har jobbat långa dagar denna veckan=)

Vi får väl se lite vad som händer i helgen, Det blir nog att vi träffas några på lördag och på söndag kommer Oskar och hans tjej hit på fika=)

Sussa nu sött=)=)

1 kommentar:

josefin sa...

Hej!
va mysigt det ser ut med alla bebisar :) Kul att du läser min blogg =) alltid kul å veta vem det är som är inne och tittar. Ja tiden går hur fort som helst den här gången jag kan inte fatta det knappt själv :)så fort gick det inte sist .
jag har blivit så himla nyfiken nu sista tiden på om det är en flicka eller pojke , men jag hoppas jag står ut och vänta 13 veckor till :)
hoppas allt är bra med er för här är det toppen!
Kram Josefin, Elliot & bebibus