tisdag 21 augusti 2012

Snart 3 år :)


Tänk att min trollunge snart är 3 år!
På söndag är den stora dagen :)
Hon ser i fram emot sina kalas och prata om det hela tiden!
Hon säger att det ska vara ballonger, choklad fika och i paketet ska det vara en docka, hehe!
Självklart ska hjärtat få som hon vill!

Planerar fika för fullt men kommer göra barnsligt fika så det blir inga stordåd precis, men gott hoppas jag på :)

Patrik jobbar och båda barnen sover, känns jätte konstigt men samtidigt skönt med lite egentid. Hade gärna haft stora älsklingen hos mig förstås!

Dopet är bokat, så detta dopet bjuder vi bara närmast familj. Blir jätte stort om vi ska bjuda vännerna med och det orkar jag faktiskt inte med denna gången. Får se om det blir ett litet dopfika sen istället kanske :)

Lukas är verkligen en liten pojk med mycket vilja och känslor. Toppar och dalar hela tiden hehe! Antingen överlycklig eller helt hysterisk. Men men det kanske är tillfälligt ;)

Nästa vecka börjar Julia på dagis igen, hon kommer gå tis, ons och tors 9-14. Lagom :)

Nu ska jag se om lilleman har tänkt att vakna!


Inga kommentarer: