tisdag 30 oktober 2012

Blev visst en bloggpaus...

Hej!

Livet rullar på och jag har inte prioriterat bloggen.
Men tänkte börja skriva lite nu igen så får jag se om inspirationen kommer till att blogga mer!
 
Det har hänt massor sen jag skrev sist! Lukas har döpts och har blivit så stor,redan 5.5 månad. Han äter både gröt och mat nu och det är mumsigt värre det :) Han är ingen smalis som Jullan va utan mer en knubbis ;) Han är en sån glad liten bebis som har lätt till skratt. Sen har han ett himla humör när han väl vill något med! Men vilja ska ju tydligen vara bra ;) Han rullar nu både från rygg till mage och från mage till rygg, han kan sitta själv en liten stund men tippar lätt åt något håll så kan inte lämna honom än. Så visst har det hänt en del :)
 
Julia växer med så hon knakar. Hon är så klok och mycket snurrar i denna lilla flickas huvud, har funderingar om allt. Hon har slängt sin filt, så nu är min lilla bebis stor :( Finns inget kvar som visar att hon är sådär liten längre :( Det är ju självklart både på gott och ont men hon är så duktig! Hon har börjat på bamse gympa och det älskar hon. Hon har så mycket spring i benen så det passar henne perfekt :)
 
Vi har nu snart renoverat färdigt vårt nya sovrum. Ska bara upp lister, måla element och fönster sen är det äntligen klart. Lukas störs nog inte mycket utav oss utan mer vi som störs utav hans bökande hela nätterna! Så det ska bli skönt med eget sov rum! Han vaknar fortfarande mycket på nätterna men det känns som det går åt rätt håll i alla fall!
 
Nu ska jag faktiskt lägga mig även om klockan bara är 20.45, men när man går upp 05.00 med pigga barn och alla vänder man är upp på nätterna är man rätt trött på kvällarna!
 
Sussa sött!

Inga kommentarer: