lördag 5 december 2009

Lördag..

Hej!

Ja just det igår fyllde jag 24 år, känns ju jätte konstigt och börjar ju få ålders nojja hehe..
Födelsedagen började med en jätte stor frukost med nybakta scones, bacon, ägg, the, juice, marmelader olika pålägg osv. Orkade inte mycket men så gott det va. Sofie var här och har varit i några dagar. Men hon åkte hem igår för jobb. Jag fick ett present kort på ansiktmassage av älsklingen=) Blev så glad och förvånad=) Av Julia fick jag små party godis bilar! hehe.. Sen kom morfar på fika så då fick jag även en blomma och pengar.

Kan ju inte påstå att det var den bästa födelsedagen jag haft, har mått skit nu i flera dagar.
Men finns inget att göra åt.

Julia har varit snorig och gnällig i flera dagar, hon har sovit jätte bra till 04-05 där någon gång, sen vägrar hon somna om. Man blir ju helt slut av att sitta med henne så tidigt men hon skiner som en sol är är överlycklig. I natt vaknade hon 02.30 och vägrade somna om så jätte roligt verkligen, men Patrik gick upp med henne och fick henne att till slut somna om. Nu vaknade hon vid 07 igen men jag fick henne att somna om igen=)

Patrik ska åka till Tranås om en stund för att hämta upp Erika vid tåget, hon ska vara här tills i morgon=)

Ha det så bra...

Inga kommentarer: