tisdag 3 mars 2009

Tisdag..

Här sitter man några minuter över 6 och skriver. Herre jisses vad trött jag är.
Ska jobba i Anneberg mellan7.00-11.07. Konstig tid jag vet men den är upplagd så..Hehe..
Har städ dag idag så det blir bara städning inget vårdarbete idag inte.
Sen får vi se om jag får gå hem eller sluta tidigare. Beror på om det går eller inte.

Annars är det bra, men jag drömmer så otäcka drömmar ibland så jag kan inte släppa dom sen när jag vaknar utan går med den känslan i kroppen hela dagen sen, fy!

Idag går Madde gumman in i v.22!!!! Grattis till det gumman=)=)..Du blir bara större och större, var ska detta sluta..hihi..

Nä nu ska jag fixa i ordning mig och försöka få i mig något men hatar att äta så här tidigt!

Ha en toppen dag! Kramar

1 kommentar:

Madde sa...

Tack gumman! :D Wiie, ja vart ska det sluta hihi. Jag hoppas min mage stannar till lite snart!

Ja tyvärr är det ett vanligt graviditetssymtom att man drömmer mardrömmar och så inte roligt men häftigt att kroppen reagerar så ändå! hihi :)

Hoppas dina drömmar bli bättre snart, jag har kommit in i en period då det känns som att jag inte drömmer alls.

Puss och kram! Älskar dig massor!