torsdag 1 april 2010

Skärtorsdagen...

Hejsan!

Jag vet att jag nog är sämst på att blogga i världen men ibland behöver man bara ta en paus.
Nu är jag tillbaka, har faktiskt funderat på att lägga ner bloggen men vi kör lite till så får jag se hur det känns. Jag har så fullt upp med annat och prioriterar ju det framför bloggen.

Det har hänt massor men orkar inte skriva om allt. Vi fick svaren på Julias blodprov och enligt dom så har hon inte allergi eller tendens till någon allergi i huvudtaget. Men läkaren förklarade innan vi gjorde testet att det kunde vara allergi även att det inte visade sig på testet. Så vi skulle köra mjölkfritt nu i 3 månader vilket funkar jätte bra. Julia äter kanon bra och har slutat kräkas. Visst ibland när hon är väldigt mätt kan det komma upp lite i mungipan men inga kaskader! Annars har vi mått bra och hållt oss friska, verkar som alla runt omkring oss dock har varit sjuka. Vet inte hur vi har lyckats hålla oss undan men vi är så tacksamma för det!

Vi var hos fotografen med Julia så nu har vi fått bilderna som blev jätte fina. Synd att inte Julia var på sitt vanliga strålande humör men dom blev bra ändå=) Lägger upp några senare eller under helgen!

Förra helgen hade vi fullt upp vi var i Jönköping, Linköping, firade Patriks bror och hade vännerna på fika. Det var så roligt att åka till Linköping vi gick på en inte så jätte stor men mysig påskmarknad, gick även på stan och Erika gjorde en riktig kalas middag=)

Idag är vi hembjudna till Lisa och Neo på lite påskmys, snart kan man även skriva Tobias, hehe=) Tror vi blir hela babygänget faktiskt! Kommer bli jätte roligt=) Har saknat alla så.

Imorgon stannar vi hemma och städar hela långa dagen, vilket Patrik älskar NOT!!..Men så är det man måste ju ha städat och fint när man ska få besök! För på lördag har vi bjudit hit nästan hela min släkt tror jag, hihi. Nej men vi blir många tror vi blir 16st. Så det ska bli jätte roligt, vi ska äta påskmiddag, vi gör knytkalas av det. Går ju aldrig annars=) Så jag ska göra jansson och potatis gratäng. Sen får jag se om jag hinner göra någon omelett. Det blir en väldigt händelserik lördag för på kvällen så ska vi äntligen ha våran efterlängtade tjej kväll! Ska bli skit skoj och härligt att få bli lite rund om fötterna igen! Kommer ju inte ens ihåg när det hände sist!
Erika och Clas kommer i helgen med så på söndag så ska nog killarna har lite killkväll då antar jag, annars blir det ju orättvist, hihi. Tror jag knappt för vi tjejer har fått stå över nu i snart 2 år!

Så ser det ut fram över=)
Glad påsk på er!..

Inga kommentarer: